Elverum-yugioh
March 29, 2024, 03:41:17 am
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Prosjekt "Elverum-YuGiOh!" er dessverre lagt ned inntil videre.. Elverum YGO Crew skal prøve å få ting igang igjen etter som tiden går, men ikke forvent rask fremgang.

Mvh:
The Missing-nin
 
  Home Help Search Gallery Links Staff List Login Register  

Registrer deg! (Info her)

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Registrer deg! (Info her)  (Read 1385 times)
The missing-nin
Status: Admin
Kami Klasse Duelant
*

Nivå: 385
Offline Offline

Gender: Male
Deck: 1. Fish Synchro 2. Salvo Gear 3. Serie Deck
Posts: 1709


Monarkiet regjerer!


View Profile WWW
« on: April 22, 2007, 05:23:11 pm »

Har du lest plakatene våre som er rundt omkring i Elverum? Har du lyst å bli med å spille ett av verdens kuleste kort spill? Er stedet du bor i Elverum? Da er dette internett siden for deg! Her kan du få en masse informasjon om hva som skjer i Elverum og yu-gi-oh! og du kan få det moro og du kan få noen nye venner! (eller kanskje en ny yu-gi-oh rival?) Blir du medlem gir vi deg alt dette samt, ukelige deckrapporter, turneringsrapporter, og andre ukelige artikler og enda mer! Vi kan til og med lære deg yu-gi-oh! Pluss at medlemskapet er helt GRATIS! Enten du er 7 eller 18 år, eller om du bor i Elverum eller Oslo(og andre steder) er det lov for deg å bli medlem, men for de som er under 13 er det greit å få foreldrene til å lese gjennom dette og gi deg lov til å bli medlem. Får vi nok medlemmer fra Elverum på denne siden kan det hende at vi får til en YU-GI-OH! Turnering i elverum med ordentlige YU-GI-OH! premier!!!

ENDELIG: For å registrere deg må du trykke på "register" knappen oppe i hjørnet på denne siden også vil dataen veilede deg resten av veien. Veiledningen står på engelsk så hvis du ikke kan engelsk vær sikker på at du har en voksen i næreheten.

Du kan gjerne legge oss til på msn!

The missing-nin: robin_91_ku@hotmail.com

Tzhallohoh: expengeland@hotmail.com

Noe du lurer på muntlig? Her har du nummeret mitt i alle fall: 92066374

Og Tzhallohoh's: 48279519

Håper du blir medlem av siden vår.
MVH: Robin Øverby (The missing-nin) og Espen Engeland (Tzhallohoh)
« Last Edit: July 12, 2007, 01:12:28 pm by The missing-nin » Report Spam   Logged

Yugi: Your ego is your weakness Kaiba!
Kaiba: And your faith in your friends is yours!

Owner of: and

Woot: Team Elverum

"when you duel, duel for fun not for winning, but that doesn't mean that you do not have to play good" 201-464-072

Favorit SSBB character?

Share on Facebook Share on Twitter

zabuza_17
Guest
« Reply #1 on: August 03, 2007, 02:01:12 am »

bor du i Oslo i nærheten av oppsal kan du ta kontakt med meg Wink
msn: gaara_sandnin@hotmail.com
mobil nr: kan jeg gi over msn, ender med at ukjente folk ringer over natten -.-

hvis du vil møte meg og snakke/spille/lære mer om yugioh. dette er nok for folk som kommer på turneringer, men er usikre på reglene fremedeles. jeg er ganske sjefete og streng på turneringer, og kan virke frastøtende noen ganger. men det er bare på turneringer Tongue jeg er i virkeligheten en årleit fyr. liker bare å være tøff når jeg er sjef Wink
Report Spam   Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Bookmark this site! | Upgrade This Forum
SMF For Free - Create your own Forum
Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy